Najlepsza zdrowa przekąska dla dziecka

Jako że dziecko idzie do szkoły zazwyczaj na przeszło pięć godzin, naturalnym gestem ze strony rodziców jest przygotowanie mu posiłku, który będzie w stanie zjeść właśnie w miejscu nauki. Tutaj jednak nasuwa się pewno pytanie: jakie danie będzie lekkie, a jednocześnie bardzo zdrowe? Które wybrać właśnie dla dziecka, by nie tylko czuło się po nim dobrze, ale też miało chęć do dalszej nauki i poszerzania swoich horyzontów?

Przede wszystkim zrezygnujmy z jedzenia „śmieciowego”. Na bok wyrzućmy zatem wszelkie ciasteczka, batony i inne słodkie rzeczy. Cukier szkodzi i tego powinniśmy być świadomi. Czy to jednak oznacza, że dziecko w szkole musi obyć się bez słodkości? Otóż nie!

SchoolLunchDoskonałą alternatywą dla niezdrowych słodyczy są słodkie owoce. Najlepiej w szkole sprawdzają się jabłka i banany, dostarczając dzieciom wielu cennych witamin, a jednocześnie poprawiając ich samopoczucie i zaspokajając potrzebę cukru. Picie również jest ważne – dlatego zatem kupmy im taki napój, który okaże się dla nich najzdrowszy. Sok 100% sprawdzi się znakomicie – podobnie zresztą, jak przegotowana woda z dodatkiem cytryny (smaczna i zdrowa). Na bok powinny odejść wszelkie kolorowe napoje, zwłaszcza te gazowane.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s